Tilaus- ja toimitusehdot

Mobiilipiste Suomi Oy (2867801-6) myy verkkokaupan tuotteita toistaiseksi Suomeen, poislukien Ahvenanmaalle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan lisäämällä ne ostoskoriin ja maksamalla sen sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti tietosuojaselosteemme mukaisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassaoleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:lla on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj
2122839-7
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

puh. 020 718 1830
asiakaspalvelu@paytrail.com

Maksutavat

Verkkopankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki.

Maksukortit: Visa (Nets), MasterCard (Nets).

Muut: MobilePay, Collector Lasku/Osamaksu.

Toimitustavat ja -aika

  • Nouto Lähipostista (Posti) 4,90 €
  • Kotiinkuljetus (Posti) 12,90 €
  • Nouto Nokian myymälästä
  • Nouto Kangasalan myymälästä

Hinnat sis. arvonlisäveron 24 %.

Tilauksien tyypillinen toimitusaika on 1–3 arkipäivää.

Valitsemalla kassalla toimitustavaksi Noudon Lähipostista, saatamme lähettää osan tuotteista kirjekuorella. Tälläisia tuotteita ovat suojakuoret, panssarilasit ja kaapelit.

Vaihto ja palautus

Kaikilla verkkokaupassamme myytävillä tuotteilla on makstuon 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli olet palauttamassa/vaihtamassa tuotetta/tuotteita, otatahan yhteyttä (asiakaspalvelu@mobiiliste.fi) 14 vrk:n sisällä siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen.

Maksun palautus toteutetaan sillä maksutavalla, jota tilaaja on käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellei toisin ole sovittu. Maksu tapahtuu, kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet myyjälle, ellei asiasta ole myyjän ja tilaajan välillä toisin sovittu. Maksun palautuksesta ei koidu tilaajalle ylimääräisiä kuluja.

Palautusohjeet

  1. Ota yhteyttä (asiakaspalvelu@mobiilipiste.fi) ja kerro miksi haluat palauttaa tuotteen/tuotteet tai vaihtaa tuotteen/tuotteet.
  2. Ilmoita samalla tilausnumerosi ja tuotteet, jotka haluat palauttaa/vaihtaa.
  3. Lähetä tuote/tuotteet saamiesi ohjeiden mukaan 14 vrk:n sisällä peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Palautukset tulee tehdä Mobiilipiste Suomi Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai Matkahuollon palautuksia. Tarkat ohjeet palautukseen saat ottamalla meihin yhteyttä sähköpostilla: asiakaspalvelu@mobiilipiste.fi.

*Asiakas vastaa koko tuotteen arvolla toimista, jotka ovat johtaneet tuotteen myyntikelvottomuuteen.

*Mikäli tuote on vaurioitunut toimituksen aikana, ota heti yhteyttä (asiakaspalvelu@mobiilipiste.fi) jotta voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.